بسم الله الرحمان الرحیم-نیم نگاهی به انتخاب ریس جمهور محترم وعزیز اینده- جناب برادرعز یز اقای دکتر حداد عادل رحمت الله علیه فرمودند که من به این مضمون بیان میکنم- که برنامه اگر پایئن تر از حد وتوان ومکانات انسان باشد قابل اجر است وبالاتر از توان های ذکر شده سیاست اجازه میدهد که انهم بحث خوداش را دارد- در زمانی بنا بر اندیشه یک استادمرحوم عزیز تز اقتصادی به نظر حقیر میبایست لس انجلسی در قالب شیعه باشد یک استاد این فن کتب در تحلیل اقصاد کمونیستی را وارد بازار میکرد که حکم دیازپازم داشت- ایشان میفرمودند که استاندار َشیراز نمی بایست بر خلاف نظریه حضرت ایتالله عزیز جناب دانمشند اسلامی وعلمی ایتالله حائری باشد- سیاست این ر اغلط میدانست تز جناب حضرت الله حائری عزیز درموردی تز حضرت علی علیه السلام تا اخر امام صادق علیه السلام است بعنوان مثال درکشور پرتقال حقوق به پانصد یورو رسیده است وخوب بایدکرایه خانه بیاید بسیار پائین وبیادگفت هر فردی برود دریک خانه جای بگیرد به هر میزانی که میتواند کرایه خانه دهد این روش اسلامی است وعقلانی است واگر نکردند ربطی به ماندارد- از نظر ایشان گران شدن کتب دانشگاهی بیشاز حد مغایر تز اسلامی است- بعنوان نمونه اکر قانون برنامه پول ساز است مادر است وبودجه فرزند اواست واگر بعکس مصرفی است فرزند بودجه است بودجه مادر است در سر اسر دنیا درمکتب کمونیستی محاسبات ابعاد برنامه بخصوص از لحاظض مالی وزمانی وشرایط خورد وریز به یک سازمان محاسبات وابسته است ودرغرب مالشالله افراد وسازمان هست وحجتی بخش رابه سازمانهای خصوصی هم داده میشود کار مجلس ودولت نیست- بعنوان مثال کسی تفسیر قران میکندوارد جزئیات فقهی موضوعات نمیشود وکار ایشان نیست یا انکه قران میفرماید درحرکت خورشید وماه وستارگان حکمتها است باز کار ایشان کار علم نجوم نیست- خوب اگر قرار باشد ما یک نظر دولتی داشته باشیم ویک نظر مجلسی داشته باشیم ویک نظر مردمی داشته باشیم ویک نظر خدائی داشته باشیم ویک نظر خلیفه دوم داشته باشیم جمع ان ونبرایند ان چه میشود این مطلبی است که مجلس ودولت باید به حل ان نائل شوند درخاتمه عرض کنم که کلی ها به اسما الله ایا وابسته هستند یانه؟؟